Pilanesberg en nu naar huis.

12 mei 2013 - Pilanesberg National Park, Zuid-Afrika

Goedemorgen allemaal,

Wellicht onze laatste blog. De laatste twee dagen hebben we doorgebracht in Pilanesberg even naast Sun City. Dit is een oude vulkaankrater, wat nu dus nationaal park is. Geweldige landschappen, maar door de nabijheid van Sun City erg ingesteld op toeristen en ook op die wijze opgezet. Hier geen persoonlijke aandacht maar grote vrachtwagens, ook wel veewagen...

Wel genoten van nog wat wild en het eten was hier ook weer heel goed. De laatste avond hebben we genoten van een Boma. Dit is een Braai (bbq) in het midden van de bush. Met de truck de bush in en dan tenmidden van allerlei vuren lekker eten.

Naast de traditionele vleesgerechten ook Impala, Boboti en andere lokale lekkernijen kunnen eten.

De laatste foto's staan erop. Wij hebben volop genoten en hopen jullie ook.

Dit keer hebben we:

2500 km gereden, ongeveer 3000 foto's gemaakt, 6 hotels aangedaan  en 1 auto gecrashed.

Tot snel allemaal,

Armin, Angelique en Elise

Bijschrift: Inmiddels zijn we door de douane en zitten te wachten op het boarden. We hadden jullie beloofd nog een update te geven van de auto. Dat valt gelukkig alles mee. Een goede les, neem dus altijd het uitgebreide verzekeringspakket. Nu bedraagt onze schade ongeveer Euro 20,- voor administratie.

1. Ria:
    12 mei 2013
    Weer prachtige foto's. Het zit er weer op, jammer hoor, ik zal het missen. Ik wens jullie een voorspoedige thuisreis!!!
    Heel erg bedankt voor jullie mooie verhalen en prachtige foto's, ik heb er van genoten.
    Liefs, Ria