Onderweg naar Johannesburg

27 april 2013 - Parijs Cdg, Frankrijk

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie je weer hebben aangemeld voor ons blog.

Gisterenmiddag zijn we vertrokken en na gebruikelijke stress onderweg veroorzaakt door files en regen waren we toch op tijd op Schiphol aangekomen.

Na wat gegeten te hebben vertrok de vlucht naar Parijs op tijd. Met deze opmerking snappen jullie natuurlijk wel wat er gaat komen....

De vlucht naar Johannesburg vertrok niet op tijd. Of beter gezegd...hij vertrok niet. Helaas weten we nog immer de reden niet, feit blijft wel dat we nu op Parijs CDG zitten en om 10:00 alsnog gaan vertrekken.

Klein voordeeltje van veel vliegen is dan dat je niet in de gebruikelijke bus wordt gedropt en naar een hotel in de buurt wordt gebracht maar dat je gewoon een kamer in het Hilton Airport krijgt. Kamer was uiteraard goed evenals het ontbijt. Maar liever hadden we nu geland in Johannesburg voor ons bezoek aan een goudmijn. Die wordt dus van het programma geschrapt.

Hopenlijk kunnen we jullie via de volgende update gewoon vertellen: we zijn in Zuid-Afrika

Wordt vervolgd....

AAE

ps we krijgen net nog te horen dat ook deze vlucht vertraagd is.....wellicht komen we ooit nog in Afrika....

1. Nelleke:
    27 april 2013
    Frankrijk is ook een leuk vakantieland hoor, en daar hebben ze ook veel wilde beesten.
    Maar hopelijk komt het snel goed voor jullie en staan jullie over een uur of wat onder de Afrikaanse zon.
  2. Ria:
    27 april 2013
    Jammer van die vertraging maar je moet maar denken dat je nu vakantie hebt, al is het heel anders dan dat je je had voorgesteld! Geef je maar over, kwaad maken heeft toch geen zin.
    Goede reis verder!!!! (Ben benieuwd naar het vervolg.)
  3. AM van der Bend:
    Hoi AAE,
    Jeetje...wat een begin van de vakantie zeg! Jullie hebben al eens eerder pech gehad (huwelijksreis!). Maar ik hoop voor jullie dat de vlucht snel gaat en jullie kunnen gaan genieten van Zuid-Afrika!
    Groetjes As
  4. Sonja:
    Ha zus en fam.
    Balen dat het reizen niet zo soepel verliep. Hopelijk zijn jullie er nu wel.
    Pas maar op voor leeuwen
  5. Alexandra:
    27 april 2013
    Wat nou goudmijn.....? Hebben jullie toch niet nodig?
    Enne, vive la France zullen we maar zeggen. Paturain is ook fijn!
    Succes met het vervolg.
  6. Soenil:
    28 april 2013
    Hoop dat jullie inmiddels op plaats van bestemming zijn. Fijne vakantie!!!!